Kako razgovarati s medicinskim dispečerom?
- Mirno i razgovijetno. Ne prekidajte razgovor dok vam se to ne kaže.
- Precizno opišite gdje se nalazi osoba koja treba pomoć, tko je ozlijeđen ili bolestan te razlog zbog kojeg zovete. Medicinski dispečer mora znati u kakvom je stanju osoba za koju zovete te je li joj već pružena kakva pomoć.
- Podatke o mjestu na kojem se žrtva nalazi, objasnite pobliže navodeći značajnije orijentire kada je to moguće.
- Ostavite svoje ime i prezime, adresu i broj telefona u slučaju da vas dispečer mora kontaktirati.
- Pažljivo slušajte sve upute medicinskog dispečera. Postupite po njegovim uputama i savjetima.
- Ostanite s pacijentom do dolaska hitne medicinske službe.
Što će vas pitati medicinski dispečer?
U slučaju da ste dobili drugog operatera, zatražite da vas prespoji hitnoj medicinskoj službi gdje će vam postaviti nekoliko pitanja:
- Gdje je potrebna pomoć hitne medicinske službe?
- Što se dogodilo?
- S kojeg telefonskog broja pozivate?
- Kome je potrebna pomoć?
- Koliko osoba treba medicinsku pomoć?
- Da li je osoba pri svijesti?
- Da li osoba diše?
- Ime i prezime osobe za koju zovete?
- Vaše ime i prezime?
ZAPAMTITE! Odgovorite na pitanja medicinskog dispečera jer su neophodna kako bi brzo dobili pomoć koja vam je potrebna.
IZVADAK IZ LETKA HITNA MEDICINSKA SLUŽBA