Dobro je znati

Kako razgovarati s medicinskim dispečerom?

  •  Mirno i razgovijetno. Ne prekidajte razgovor dok vam se to ne kaže.
  • Precizno opišite gdje se nalazi osoba koja treba pomoć, tko je ozlijeđen ili bolestan te razlog zbog kojeg zovete. Medicinski dispečer mora znati u kakvom je stanju osoba za koju zovete te je li joj već pružena kakva pomoć.
  • Podatke o mjestu na kojem se žrtva nalazi, objasnite pobliže navodeći značajnije orijentire kada je to moguće.
  • Ostavite svoje ime i prezime, adresu i broj telefona u slučaju da vas dispečer mora kontaktirati.
  • Pažljivo slušajte sve upute medicinskog dispečera. Postupite po njegovim uputama i savjetima.
  • Ostanite s pacijentom do dolaska hitne medicinske službe.

Što će vas pitati medicinski dispečer?

U slučaju da ste dobili drugog operatera, zatražite da vas prespoji hitnoj medicinskoj službi gdje će vam postaviti nekoliko pitanja:

  1.  Gdje je potrebna pomoć hitne medicinske službe?
  2. Što se dogodilo?
  3. S kojeg telefonskog broja pozivate?
  4. Kome je potrebna pomoć?
  5. Koliko osoba treba medicinsku pomoć?
  6. Da li je osoba pri svijesti?
  7. Da li osoba diše?
  8. Ime i prezime osobe za koju zovete?
  9. Vaše ime i prezime?

 ZAPAMTITE! Odgovorite na pitanja medicinskog dispečera jer su neophodna kako bi brzo dobili pomoć koja vam je potrebna.

IZVADAK IZ LETKA HITNA MEDICINSKA SLUŽBA